www.pigiossvetaines.lt - interneto svetainių kūrimas pigiai
 

                                                                                                                                                        Socialinių paslaugų srities darbuotojų

                                                                                                                                                                               veiklos vertinimo tvarkos aprašo priedas

                                                                                                                                         

 

(Socialinių paslaugų srities darbuotojų kasmetinio veiklos vertinimo išvados forma)

 

SALAKO SOCIALINĖS GLOBOS NAMAI

_________________________________________________________________

Direktorė VILMA ZARAKAUSKIENĖ

_________________________________________________________________

 

SOCIALINIŲ PASLAUGŲ SRITIES DARBUOTOJŲ KASMETINIO VEIKLOS VERTINIMO IŠVADA

 
2022-02- 07 Nr. ________

Salakas

 
 
2. Einamųjų metų užduotys

(nustatomos ne mažiau kaip 3 ir ne daugiau kaip 6 užduotys)

Užduotys

Siektini rezultatai

Rezultatų vertinimo rodikliai

(kiekybiniai, kokybiniai, laiko ir kiti rodikliai, kuriais vadovaudamasis vadovas vertins, ar nustatytos užduotys yra įvykdytos)

2.1. Tobulinti  įstaigos veiklos ir teikiamų paslaugų kokybę

2.1.1. Inicijuotos bei įgyvendintos priemonės įstaigos teikiamų paslaugų kokybei gerinti, įsivertintas jų poveikis

2.1.1.1. Įgyvendintos ne mažiau kaip 2 priemonės įstaigos teikiamų paslaugų kokybei gerinti, įvertintas jų poveikis

2.2. Gerinti darbuotojų darbo sąlygas ir stiprinti žmogiškuosius išteklius

2.2.1.Pagerintos darbuotojų darbo sąlygos

 

2.2.2. Numatytos ir įgyvendintos priemonės įstaigos darbuotojų profesinei kompetencijai tobulinti

2.2.1.1. Įgyvendinta ne mažiau kaip 1 priemonė gerinant įstaigos darbuotojų darbo sąlygas

2.2.1.2. Parengta ir įgyvendintas įstaigos darbuotojų metinis profesinės kompetencijos tobulinimo planas

2.3.Stiprinti tarpinstitucinį
bendradarbiavimą

2.3.1.Sustiprinti partnerystės ryšiai, bendradarbiaujant su kitomis socialinių paslaugų, švietimo, NVO, sveikatos priežiūros ir kitomis įstaigomis, dalijantis gerąja veiklos patirtimi

2.3.1.1. Iki 2022 metų gruodžio 31 d. suorganizuoti ne mažiau kaip 2 susitikimai, sudarytos ne

mažiau kaip 3 bendradarbiavimo sutartys.

2.4. Tobulinti savo profesinę kompetenciją

2.4.1. Įgytos naujos profesinės kompetencijos  socialinių paslaugų

kokybės gerinimo srityje ir pritaikytos įstaigos veikloje

 

2.4.1.1. Įgyvendinta ne mažiau kaip 1 priemonė, pritaikant seminarų, konferencijų  metu įgytas žinias ar patirtį

 
 
 

3. Rizikos, kurioms esant nustatytos metinės veiklos užduotys gali būti

neįvykdytos

(pildoma kartu suderinus su darbuotoju)

3.1. Žmogiškieji faktoriai.

3.2. Žmogiškieji faktoriai, teisės aktų pasikeitimai, Finansinių lėšų trūkumas .

3.3. Epidemiologinė situacija.

3.4. Finansinių lėšų trūkumas, žmogiškasis faktorius.